網頁

2013年10月5日 星期六

山貓

妹妹: 嘩! 好靚仔呀!
我    : 邊樹有靚仔呀!
妹妹: 咪電視入面囉!
我    : 隻山貓又真係好靚喎!
妹妹: 咁佢靚定我靚呀!
我    : 各有各靚啦!
妹妹: 佢係靚仔我係靚女!
我    : 妳話係就係啦.....

星期日早上大家有冇睇山貓呀! 妹妹見到有動物睇, 仲要係咁靚既同類, 全程坐定定係電視前睇得十分投入, 仲伸手仔好似想叫山貓同佢一齊玩, 個樣真係好搞笑.


妹妹一開心就會係梳化反轉再轉狂打筋斗, 見到佢食得, 瞓得, 玩得咁開心我見到到會好開心呢!

碟豬扒蛋係咪煎得唔錯呢? 不過唔係我煮係老公煮架. 妹妹眼定定望住塊豬扒好想食咁樣!
 
 最近成日要返中班多, 所以冇晒時間煮飯仔, 某日突然好想食南瓜炆鷄, 買好半個日本南瓜同半隻鷄, 放工返到屋企已經夜晚十點半, 老公問妳咁夜仲煮咩東東, 我話你唔好理我啦! 煮完食三件南瓜就好開心咁瞓覺豬, 其它分兩份一份帶飯盒, 一份留俾老公食.
 

家姐位小學同學話請我食飯, 仲送好多對襪同貓糧俾我, 真係又食又拎多謝晒呀!
 

上星期四放假一早到街市買料煲湯同蒸飯到醫院探呀妹. 下午就約咗做facial, 原本專誠搭車到上水準備買魚買菜, 但真係好倦唔想煮, 所以又係出街食.

行街街見餓餓地, 食份輕便茶餐都唔錯架!

昨晚可以放早, 約呀大同呀妹食豬膶牛肉麵, 再加碟花枝帶子西蘭花.  呀妹要戒口所以只係食清湯豬膶牛肉米粉同菜.


上一篇多謝各位關心呀妹病情, 原來佢係急性甲狀線, 所以影響心臟同有腳腫問題, 係十日內瘦咗18磅, 昨晚見佢真係瘦咗好多, 依家已經轉介睇專科, 有藥食同注意飲食後已經好返好多. 真係好多謝大家既祝福呀!!!

34 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀! 起碼查到病因可以對症下藥呀! 謝謝關心呀!

      刪除
  2. 恭喜妳妹妹丫,最緊要身體健康
    妹妹睇到自己同類,眼定定好投入喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 知道原因可以對症下藥, 之前真係好擔心呀! 多謝妳呀! 妹妹最鐘意睇動物, 有時老公睇跑馬台佢到啱架!

      刪除
  3. 下次叫妹妹唔好咁近睇電視呀近視架~哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好近咁睇, 好似想入去電視入面呀~

      刪除
  4. 妹妹同我老大Shomo好似樣呀,不過Shomo仔仔仔!

    你add我呢個blog丫。我係呢度重寫。

    http://www.pigdotdot.blogspot.hk/

    回覆刪除
  5. 我身邊都好幾位女性朋友親人有甲狀缐病,真係防不聲防,所以凡事睇開D,盡量減壓,放工回家有心機就煮,無就出去食都一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 呀妹同事都有兩個呀! 依家最緊要身體健康, 開開心心呀!

      刪除
  6. 你妹妹無事就好啦祝她早日痊癒.所以我反對減肥,人最重要健康,當一生病或手術那就自然會瘦的,不用再減了.

    回覆刪除
  7. 多謝妳呀! 早前真係好擔心呀! 最重要注意飲食同開開心心。 大家身體健康呀!

    回覆刪除
  8. 知道係乜嘢病揾個好醫生對症下藥就OK啦唔使太擔心!
    你D飯餐全部都好吸引呀!正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯呀! 依家轉睇專科, 定時抽血檢查同食藥控制已好好多. 多謝妳呀! 妳整既餐仲超正啦~

      刪除
  9. 一定要keep住吃葯一段時間,好好地休息!
    祝你妹妹早日康復~
    btw....貓妹妹好近看電視呀!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀! 依家有藥食已好好多! 妹妹最鐘意睇動物架~

      刪除
  10. 阿妹好番d你就唔駛咁担心喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前真係好擔心, 依家有藥食已好好多. 謝謝呀~

      刪除
  11. 阿妹冇乜事就好喇,叫佢要多休息,注意飲食呢.
    你家妹妹真可愛.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀妹依家好好多啦! 謝謝呀! 妹妹又真係好可愛好抵鍚~

      刪除
  12. 妹妹望住件豬扒個眼神好搞鬼呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個樣真係好得意, 成日都好搞鬼架!

      刪除
  13. 所以話,身體健康最重要! 祝你妹妹早日康復,健健康康!大家都身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒妳呀! 依家有藥食同成日要抽血檢查, 已好好多. 大家最重要身體健康呀!

      刪除