網頁

2013年9月26日 星期四

唔開心

妹妹: 妳呢幾日個樣咁唔開心咁既!
我    : 因呀妹早兩日唔舒服入咗院呀!
妹妹: 係呀! 唔怪之得啦! 上次我唔舒服妳都係咁呀!
我    : 妳上次有唔舒服咩!
妹妹: 有呀! 妳帶我睇獸醫個次呀!
我    : 妳都唔係病, 係要剝牙呀!
妹妹: 咁妳呀妹做咩睇獸醫呀!
我    : 佢唔係睇獸醫係睇專科.....


月中同呀妹慶祝生日, 焗兩個佢同呀大最鐘意食既雪芳, 再加個手袋送俾呀妹. 生日飯係荃灣食上海菜.  今個星期一呀妹唔舒服入急症, 經過兩日檢查應該係心肌發炎或梗塞, 今日下午轉到心臟專科, 希望呀妹乖乖養病可以盡快康復呀!



陪食篇:
早前到大埔食燒鵝瀨, 對住個靚靚熱帶魚魚缸, 有魚魚陪食真係食得零舍開心架!

不過買外賣返屋企食都一樣咁開心, 因有可愛妹妹陪食!

上星期同呀大係銅鑼灣食豬膶麵, 又有咁得意既汪汪陪食, 佢晚晚都會陪主人開工, 真係好乖好可愛架!

打風篇:
早餐由老公負責. 大家睇下妹妹個為食樣, 但佢只係聞下八掛下, 並唔係真係想食, 係咪好奇怪呢!

最搞笑明知下午會打八號風, 老公居然叫我同佢出九龍買手機, 其實佢睇中我部, 想我換機將我部俾佢用, 所以順道係九龍買菜, 晚餐就由我出馬, 有莞茜皮旦魚片湯, 冬茹炆鷄, 菜心.

天兔走得快好世界, 唔係班流浪既小朋友就好可憐, 如果我唔收養妹妹, 妹妹既下場都係流浪貓, 所以等妹妹扮下可愛既小白兔俾大家欣賞下仲好啦!

我部係打風日買既新手機又真係唔錯, 真係多謝晒老公呢! 不過妹妹個樣好似有D呷醋咁!

40 則留言:

  1. 祝你阿妹早日康復!
    妹妹好乖呀.

    回覆刪除
  2. 妹妹好靚女, 希望多d人接受流浪貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩隻都係流浪架, 兩隻都咁靚女呢~

      刪除
  3. Bill Bill都系鐘意八卦,我地食親野都系走黎聞下,唔食。

    回覆刪除
  4. 祝LeeLee細妹早日康復!大家都身体健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 健康真係最重要呀!

      刪除
    2. 前嗰排先聽你換咗個新電話,而家老公又送多個俾你,so sweet!

      刪除
    3. 妳咁好記性真犀利呀! 其實佢睇中我部, 所以要我換新機呀~

      刪除
  5. 妳就好喇 ... 有個咁好嘅老公

    回覆刪除
  6. 希望你阿妹快快好番!
    妹妹好似肥左..haha

    回覆刪除
  7. 妹妹都想追上潮流,有部型仔手機都唔定喎。

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 佢細時隻乳齒唔甩,門牙一隻牙仔發炎,所以要剝呀!

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  9. 點解你妹妹會突然有事,有無先兆呀?嚴重嗎?雖做手術嗎?祝你妹妹早日康復.

    你先生同我先生一樣,用我部機我就用他買的新機,大家都幸福呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 昨日報告話佢係甲狀線問題,影響心臟,因佢血唔好,所以有水腫,喘氣同心衰竭現象,呢兩日食咗藥好好多,應該今晚可出院。以後要好注意調理。多謝關心呀!

      刪除
    2. 昨日報告話佢係甲狀線問題,影響心臟,因佢血唔好,所以有水腫,喘氣同心衰竭現象,呢兩日食咗藥好好多,應該今晚可出院。以後要好注意調理。多謝關心呀!

      刪除
    3. 昨日報告話佢係甲狀線問題,影響心臟,因佢血唔好,所以有水腫,喘氣同心衰竭現象,呢兩日食咗藥好好多,應該今晚可出院。以後要好注意調理。多謝關心呀!

      刪除
  10. 你亞妹宜家點吖,究竟心机炎定梗塞?健康就係財富,要小心守住財富吖,
    祝早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心呀! 昨日報告話佢係甲狀線問題,影響心臟,因佢血唔好,所以有水腫,喘氣同心衰竭現象,呢兩日食咗藥好好多, 下午已出院.

      刪除
  11. 祝你妹妹早日康復, 以後要注意飲食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝關心呀! 經過今次真係明白健康係好重要呀! 呀妹都叫我地一齊減肥呀!

      刪除
  12. 妹妹有被 check 清楚不是弟弟? : )

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓! 我朋友俾我時話係女仔, 睇醫生時話係女仔. 係咪因為睇剪耳左右分男女, 唔通妹妹剪錯.

      刪除
  13. 祝細妹早日康復!
    妹妹只聞唔食?咁佢淨食貓糧呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心呀! 佢真係淨係鐘意食貓糧, 貓零食都麻麻架!

      刪除
  14. 祝你亞妹早日康復!
    妹妹只係八掛唔食咁好?乖乖八完如果見到正嘢佢會"lur"食架 hahaha 所以咁肥!
    銅鑼灣近我wor邊間食豬膶麵呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳關心呀! 佢真係只係聞唔為食. 乖乖好有口福, 成日食妳整既好嘢. 我係文輝斜對面大排檔食架, 45元一碗, 拼牛肉就50元.

      刪除
  15. 回覆
    1. 多謝妳呀! 原來佢甲狀線有問題, 所以影響心臟, 依家食藥控制已好好多啦!

      刪除