網頁

2013年9月16日 星期一

一頭煙

妹妹:  喵! 快D過黎啦!
我    : 做咩喵得咁緊張呀!
妹妹: 天花上面有隻怪物呀!
我    : 吓! 唔係掛!
妹妹: 係呀! 佢個樣好樣衰架!
我    : 哦! 原來係鹽蛇!
妹妹: 快D幫我捉住佢俾我玩呀!
我    : 我依家搞個blog一頭煙啦! 妳自己捉飽佢啦!


早幾晚半夜三更聽到妹妹貓殺咁嘈, 原來發現天花板上面有隻粉紅色既bb鹽蛇, 老公又瞓到隻豬咁, 惟有頂硬上用掃把掃佢落地, 但佢跑得九秒九咁快, 我同妹妹兩個都捉唔到佢. 妹妹個晚成晚冇瞓, 好唔忿氣捉佢唔到呢!


最近返新環境工作, 重新認識一班新同事, 放工同兩位同事到大排檔食宵夜.

樓上好友又煲愛心靚湯俾我飲, 今次係鮮鮑魚烏鷄湯, 真係好味到冇得頂呀!

放工冇飯食, 最開心就係食包包啦! 腿蛋冶加鮮奶做晚餐係咪好似早餐呢!

12號放假晚餐煮金銀蛋莧菜, 梅菜炆花腩, 用高速煲煲白果腐竹糖水真係快靚正! 大家都試下啦!


好友送兩大隻日本溫室水蜜桃, 真係又甜又多汁呀! 盒曲奇係朋友係上環排隊幫我買, 一盒要180又真係幾貴呢! 不過個盒好靚d曲奇都好好食既!

40 則留言:

  1. 腐竹糖水Bill爸鐘意一塊塊,Bill婆婆鐘意煲到好似豆漿咁,我鐘意兩樣都有。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估兩樣都有都唔錯, 等下次又試下先得~

      刪除
  2. 我放咗我家卡樂b吃鹽蛇b的video上blog 度

    回覆刪除
  3. 呢排都係搞搬Blog o既嘢,搞到facebook都無時間上

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳自己逐篇搬呀? 好大工程呀! 我只係做備份到時唔知O唔OK呀~

      刪除
    2. 係呀,真係幾係嘢,啲片係copy唔到,要自己從新搞過,不過都係等得閒慢慢至搞

      刪除
  4. 你地好叻識得搬, 我睇極都唔明, 所以開個卜先, 以免走失 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識呀! 所以搵人做定備份, 到時到唔知得唔得架~

      刪除
  5. 鮑魚烏鷄湯。。。正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好甜好好味! 特別係唔駛自己煲最正呀~

      刪除
  6. 你間新屋好有少女feel young咗好多呀!
    你D鄰居真好成日大家互贈美食!開心

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳讚賞呀! 其實我仲好有童真好鐘意卡通公仔架! 原來想學妳用小花/妹妹相片, 但唔知點搞呀! 住樓上樓下有照應真係唔錯!

      刪除
  7. 我仲以為妹妹會食左條鹽蛇tim

    回覆刪除
  8. Lee Lee你真係好忙得好緊要呀?妹妹好怕這些小動物,但我聽媽媽講,呢個係有益的唔好打死佢喎.你兩個水蜜桃好吸中呀,...流口水中,我超愛但唔容易買到靚,要好靚又好貴.
    你都焗到咁靚既曲奇啦,我唔想花太貴去買呢個曲奇.你的樓上朋友超好呀我左右都唔識得那些街坊...好冷淡的

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近返工好遠呀!所以冇晒時間玩電腦!妹妹唔係怕呀, 佢不知幾鐘意就真, 一見到佢地就喵殺咁嘈好興奮. 朋友送一個要60元呀!我就唔捨得呢!不過真係好甜好好味. 曲奇都冇時間整,所以買一盒食下. 我真係好幸運識到一班好友~

      刪除
  9. 鹽蛇??我都怕怕
    水蜜桃好過收月餅呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都怕架!但妹好就好鐘意啦!收蜜桃真係好過月餅多多聲, 依家屋企有好多隻月餅, 盡量都送俾人食呀!

      刪除
    2. 我見到鹽蛇..蛇...打冷震呀!~,~''''''''

      刪除
    3. 我都怕架,不過唔捉怕妹妹會食落肚。

      刪除
  10. LeeLee,好久不見了,
    芙芙很高興又看到妹妹啦,妹妹真是越來越靚呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi! 好開心再見返妳呀! 我呀妹昨日先讚妹妹越大越靚女, 今日妳又讚佢, 佢真係會飄飄然呢~

      刪除
  11. 回覆
    1. 仲要係半夜三更先會出來, 但又唔好意思叫醒老公捉先慘呀~

      刪除
  12. 還記得雞蛋仔來我家前, 家裡也居住著一條四腳蛇, 那時老貓百事和孖寶從不理牠, 住了很久啦, 直至雞蛋仔來了,牠就沒有出現, 也不知是搬了還是.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估應該係被鷄蛋仔KO咗啦! 我呀妹以前舊屋有一條住係廚房好多年, 由好細條變成差不多半隻手板(呀妹唔知有冇誇大), 仲同佢改名叫細佬, 但搬屋時又唔見佢~~

      刪除
  13. 妹妹好想有鹽蛇同佢玩,捉唔到佢真係會訓唔著架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 佢可以係度坐成晚等架! 養咗佢地之後, 真係小咗好多飛飛架~

      刪除
  14. 白果腐竹糖水~~分一碗俾我得嘛?

    回覆刪除
  15. 妹妹捉到條鹽蛇點對付佢?
    我家的肥婆夠又係對鹽蛇特別有興趣...@@

    回覆刪除
  16. 你改左個名喎,我屋企好多鹽蛇,佢地變左係我地o既住客.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前丫烏都係莉愛煮飯仔,冇改呢!我老公都話佢地係益蟲,叫我唔駛理。

      刪除