網頁

2013年9月8日 星期日

契女家開飯


妹妹: 妳呢幾日成日陪電腦多過陪我喎!
我    : 鬼叫丫烏咩!
妹妹: 丫烏我都好驚呀!
我    : 係電腦既丫烏呀! 佢遲d摺埋唔做呀!
妹妹: 咩咁麻煩架!
我    : 係囉! 所以又要重新學過呀!
妹妹: 咁妳咁蠢咪有排學!
我    : 妳咁叻妳幫我整啦......


一收到丫烏要摺埋既消息, 真係唔開心咗幾日呀! 惟有盡快搵契女大哥哥幫手整備份啦! 依家新環境未熟, 要重新學習呀! 早幾日上契女屋企搞電腦備份, 專登焗兩底蛋榚, 契女媽, 契女同二哥哥哥每人食三大件, 仲話好鐘意食, 真係超級俾面啦! 另外再買半邊鵝同叉燒, 契女媽負責炒菜同煮飯, 真係要唔該晒大哥哥幫手呀!


上圖尖椒同呢碗節瓜粉絲蝦米係老公負責煮架! 下圖碗日本南瓜加蕃薯糖水就梗係我整架啦! 最近對住部腦係咁研究, 對眼真係近視加深唔小呀! 今晚都係唔好對咁耐, 要早D休息呀!

30 則留言:

  1. 我都覺得對眼近排好攰,為左搞搬電腦嘅事,真係搞到頭都出煙,時不時都要請教朋友同網友,真係好煩呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明呀! 所以都係搵人備份先, 依家再慢慢自己摸索中呀~

      刪除
  2. 整個訂閱icon, 等我知道你有新blog出

    回覆刪除
    回覆
    1. E...細B細佬CALBEE,係咪在「版面配置」裏,新增小工具呢?
      如果係,LEE LEE,你可以在這個blog最頂的右上角,有一個「設計」的字樣,按進去,就入了去個blog的設定,然後在左手面找找「版面配置」,按進去,會見到右面出現了一個圖,就是你個blog的版面配置,然後在你想要的位置「新增小工具」,它會提供選擇給你,試下,我個Blog都加了這個訂閱的小欄位,輸入你的電郵,就會話你知我出新blog

      刪除
  3. 為左整尼個新BLOG, 我都係日日對住個電腦, 就快唔洗做野啦^^

    回覆刪除
  4. 我未試過日本南瓜加蕃薯糖水, 下次試吓先 ;)

    回覆刪除
  5. 我都係覺得好痛苦,我岩岩先將呢到set到同yblog一樣樣咋!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我d相好細呀? 想問應該點放大呀! 麻晒妳呀~

      刪除
  7. 我媽媽未又係成個星期痴住陪電腦唔得閒陪我玩呢~!!去你度留言要打驗証碼好麻煩 , 教你改咗佢 , 去Blogger按設定>文章和留言>顯示字詞驗証>按"否" 咁就完成了~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔該晒呀! 跟妳方法整咗啦! 唔知ok嗎~

      刪除
  8. 我家下都未用慣BLOGSPOT 個留言版~唔鬼好用咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,個blog功能多,但係轉來轉去...好頭暈..

      刪除
    2. 我都唔多明呀! 每日抽D時間慢慢摸, 但到依家仲係一頭煙~

      刪除
  9. 我是夢媽,呵呵
    找到你了~~
    個blog好難用...

    http://busueyip.blogspot.hk/

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi!又碰面真係好啦! 真係好難明呀! 要慢慢摸呀!

      刪除
  10. 回覆
    1. Hi! 旅行返來契B係咪好開心呀! 每晚都係度搞間新屋, 但到依家仲唔多明呀!

      刪除
  11. 嗚~~~~我仲未搞掂呢個blogspot呀~~~~救命!!

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 係呀!佢由細到依家都靚架, 如果唔係都唔契呢~

      刪除
  13. 哎呀搬blog 搬到頭都暈 , 咦.... 日本南瓜加蕃薯糖水好正呀,請埋我食吖.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 妳逐篇人手搬, 好犀利呀! 想問駛唔駛發佈架! 唔該呀! 請兩碗妳食都得呀!

      刪除