網頁

2013年10月24日 星期四

叉一叉

妹妹: 呢條係咩東東呀!
我    : 唔好搞啦! 用來叉電架!
妹妹: 點解要叉電呀!
我    : 部電話冇電時咪要叉囉!
妹妹: 咁我都冇咩電啦! 借俾我叉一叉啦!
我    : 妳又冇電咩!
妹妹: 係呀! 妳又唔俾嘢我食, 我梗係冇電啦!
我    : 咁妳自己叉飽d啦!
 


大家好嗎? 最近比較忙所以冇咩時間寫blog呢! 早幾日電視又做關于雀雀既節目, 妹妹好認真咁睇足半個鐘, 今次好乖完全冇用手仔搞電視, 個樣真係好搞笑架!


13號係呀大既正日生日, 呀大同呀妹下午到屋企打雀雀, 妹妹今次好乖好大胆係廳行來行去, 仲俾佢地任摸. 晚飯就係一早預訂既稻x皇席宴, 食完飯再返屋企唱生日歌同切蛋榚.


 早幾日開飯, 妹妹完全冇興趣, 可能佢聞到係咸魚青菜唔吸引, 所以要罷工唔肯做貓模俾我影呢!

 呀大係Apita買盒麻辣薯粉俾我食, 估唔到味道真係唔錯, 妹妹都有興趣八一八啦!

一早起床發覺佢瞓係我隔離, 呢張係咪影得佢幾靚女呢!

同事們訂一蘿大閘蟹, 我都唔執輸要6隻食下, 以28元一隻都算唔錯, 同老公每人食3隻又真係幾漏架!

昨晚同事共五人一齊食一蘭, 同事提早排隊都排成35分鐘以上, 我呢碗加蛋同木耳找數要三條一, 真係好貴呀!

今日放假, 下午接契女放學食下午茶, 食完買青紅蘿蔔煲臘鴨腎湯, 冰櫃有包急凍帶子, 用牛油蒜蓉煎一煎已經好香呢!

23 則留言:

  1. 妹妹對住電視機好攪笑
    28蚊一隻大閘蟹好抵呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢d動靜真係好可愛架! 以28元真係算抵食呢~

      刪除
  2. 妹妹唔好咁近睇電視呀,小心變近視妹啊.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 佢真係好近咁睇架! 第日要配眼鏡俾佢啦~

      刪除
  3. 妹妹咁近睇雀雀,怕唔怕有近視架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢特別鐘意睇雀呀! 今次睇足30分鐘唔肯走開呀! 近視第日要戴眼鏡做四眼貓.

      刪除
  4. 妳煮多啲新嘢,妹妹咪有興趣o黎八吓囉,妹妹唔係成日上床陪妳瞓o既咩﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日叫佢做model佢都冇咩興趣啦...之前開冷氣佢一定陪架, 依家冇開就唔睬我啦~

      刪除
  5. 回覆
    1. 最近真係食太多, 依家午餐盡量食麥片控制一下啦~

      刪除
  6. 妹妹真係電視迷呀!乖乖從來唔睇電視架

    回覆刪除
  7. 妹妹有冇咬爛條電線呀?
    妳地三姊妹都好似樣喎,補祝妳家姐生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都算乖唔會亂咬嘢. 多謝妳祝福呀! 好多人都話我地似架!

      刪除
  8. 我家Mocha好蠢,完全唔識睇電視。。。:(
    真窩心!有妹妹陪瞓。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢又真係好叻睇動物, 每次都好專心咁睇架! 妹妹真係好痴我呀~

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢淨係鐘意睇動物呀! 其他節目唔睇架~

      刪除
  10. 我雖然是男士;但都喜歡入廚; 但每次不多兩鍱 items.

    回覆刪除