網頁

2013年11月1日 星期五

吹蠟燭

妹妹: 嘩! 好嘢! 有蛋榚食!
我    : 唔好搞呀! 唔係俾妳架!
妹妹: 我都知妳冇咁好會買俾我啦!
我    : 個蛋榚係慶祝妳老豆生日架!
妹妹: 老豆即係咩呀! 一粒好老既豆呀?
我    : 唔係呀! 老豆即係爸爸囉!
妹妹: 咁快d叫佢吹蠟燭, 可以快d食蛋榚啦!
我    : 咁妳陪佢一齊吹啦!

昨日係老公農歷生日亦係萬聖節, 專誠買個蛋榚賀一賀佢, 祝老公生日快樂! 最重要係身體健康!

妹妹俾老公捉實個樣好搞笑, 好似係到諗點解唔係得佢一個做模特兒, 唔通俾人搶飯碗?


生日飯好豐富架! 生菜包, 生魚窩, 白灼鵝腸, BB鴿,  再加一支大啤.


最近發覺妹妹有口臭, 發現其中一隻大牙有發炎紅腫, 25號帶妹妹到獸醫檢查, 靚女醫生話妹妹有牙石問題, 要做麻醉洗牙同剝牙. 醫生讚妹妹好乖, 當然仲有話佢都算肥嘟嘟, 大家估下妹妹有幾kg呀! 開估...原來有5.2呀!

第二朝妹妹成個貓樣仲係謝謝地, 平時會喵喵叫早晨, 成日都冇出過聲, 再加上要連續食5日抗生素, 食到佢都怕怕, 不過妹妹又真係好乖好合作, 食完藥只要俾兩粒零食佢, 佢又會好開心架啦!

大家睇下, 我洗完牙係咪好靚好白呀! 係咪可以賣牙膏廣告呢!

有日睇都市閒情整水煮肉, 我又學整不過改用田鷄同改小辣, 估唔到效果唔錯, 連老公都讚好食!

以下冬茹栗子炆鴨同菜心係老公煮, 味道都唔錯架!

27號到K11跟Jacky學烹飪, 今次用高速煲煮南瓜大蝦湯同蒸臘味飯, 桂花酒釀小丸子. 當日隻手唔小心俾高速煲辣傷, 真係好痛呀! 依家好擔心會有疤痕呀! 嗚.......

昨日一早同成班朋友仔共八人飲早茶,  人多飲茶真係特別開心, 因可以叫好多款點心, 樣樣都好好味呀!

早前係尖東見人拖隻豹貓行公園, 佢真係好大隻好靚仔呀!

呢位小朋友都係男仔, 依家三個月大係咪瞓得好有型好可愛呀!

34 則留言:

  1. 祝壽星公生日快樂!身體健康!
    妹妹真可愛.

    回覆刪除
  2. 好豐富的生日餐. 妹妹要刷牙 : )

    回覆刪除
  3. 你煮餸好叻吖
    祝你先生身體健康!
    我好抗拒麻醉貓貓洗牙, 牙石會番發, 唔通次次麻醉, 我一星期幫貓地擦一次牙, 希望減少牙石

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係好叻呢!只係有興趣煮。謝謝呀!佢地唔俾我刷呀!大個隻連指甲都唔鍾意剪呀!

      刪除
  4. 妹妹老豆,生日快樂,嗰位小朋友好鬼得意呀

    回覆刪除
  5. 祝你老公生日快樂!身體健康!
    妹妹都係身體健康!

    回覆刪除
  6. 祝妳老公生日快樂!
    妹妹好番晒未呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀!佢係第一日最唔舒服,依家冇隻爛牙冇晒事啦!

      刪除
  7. 祝你老公生日快樂!身體健康!
    妹妹又幾乖wo入左袋都冇反抗要走

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 佢又真係算好乖, 平時都會訓練下佢入袋袋扮去街街架, 所以佢唔會反抗呢~

      刪除
  8. 5.2kg 重我好多呢, 卡卡~!!

    回覆刪除
  9. 補祝壽星公生日快樂!身體健康!

    回覆刪除
  10. 補祝你公生日快樂!日日都快樂! 身體健康!長揾長有!煮藝猛進!
    妹妹真乖又合作, 肯食藥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀! 大家都咁話呀! 佢真係算好乖架~

      刪除
  11. 補祝妹妹爸生日快樂! ^^

    回覆刪除
  12. 補祝妹妹爸生日快樂~~~~我同你老公同一個月~哈~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀! 亦祝妳生日快樂! 身體健康! 日日都開開心心呀!

      刪除
  13. 遲來的生日快樂!!身體健康!!
    比你老公捉住個張相好搞笑

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀! 我都覺得呢張好搞笑, 妹妹D眼神真係好得意~

      刪除
  14. 牙石.......我都好擔心波波要洗牙嘅一日

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 一來好貴二來佢地好辛苦呢~ 最希望佢地健健康康! 開開心心!

      刪除