網頁

2013年11月20日 星期三

擺上網

妹妹: 妳最近又試忙到抽筋咁喎!
我    : 妳點知呀!
妹妹: 緊係啦! 最近都唔見妳煮飯仔就知啦!
我    : 日日由朝做到晚邊有時間呀!
妹妹: 係啦! 連擺我上網都冇時間!
我    : 咁我真係好忙呀嗎!
妹妹: 妳知唔知好多人會掛住我架!
我    : 知啦! 知啦! 依家咪擺緊妳上網囉!

真係有20日冇見大家呢! 因最近成日要加班呀! 日日早出晚歸, 晚晚返到屋企都成11點幾. 真係冇心機坐係度慢慢上網, 不如早d瞓上床煲下劇休下息好過呢! 大家掛住妹妹, 咁就去片睇下相止下渴先啦!

                                                                        妹妹心聲:
今晚又冇飯開?
 
成日食呢D做早餐唔悶既咩? 
 
今晚有咸豬手都好DD! 
 
焗咁多個一定又係送禮啦! 
 
今晚有湯有魚又有菜真係正! 
 
等我陪下妳食早餐啦!
 
咁衰開飯都唔叫我! 
 
嘩! 有燒鴨喎! 真係要飲返杯先得! 
 
我咁香都唔駛噴香水啦! 


銀袋日跟一班朋友入埸, 今年入場送既襟針都幾靚架! 因朋友有好多入場票, 我都唔執輸行四轉, 四個襟針三姐妹一人一個, 另一個當然係送俾契女媽媽啦!

下午入完場順道約呀大去呀妹屋企坐下, 之後行城門谷公園, 公園環境好靚好舒服. 呀妹男友請食晚飯, 因係多謝呢~

有時一個人下午茶再加件餅都好享受架!
 

某星期六同老公跑步到大埔, 其實係快步行多過跑, 沿途風景真係好靚架!

好想食中式包, 上網揾下資料見材料同方法幾簡單, 拿拿聲開工照做, 第一次整蔥花卷, 估唔到相當成功, 同事同老公都讚好軟熟好好味. 過兩日跟住encore做菜肉包, 餡料有椰菜, 免冶豬肉, 冬菇, 送五個俾契女食, 契女爸爸食飽晚飯, 但居然食完一個又一個, 跟住再一個, 前後共三個, 契女媽即時雪起最後兩個, 唔係一定冇份食. 每次我都好鐘意將食物同佢地分享, 因佢地一家一定好俾面, 成日讚我整得好好食, 所以真係好開心架!

 
 
契女媽20號生日, 早幾日提前同佢預先慶祝, 上圖其中粉紅色公仔香水就係我送俾佢既禮物,
因自己都好鐘意, 所以就買多一支黑色公仔俾自己.
再祝契女媽生日快樂! 身體健康! 一家人幸福快樂!

23 則留言:

  1. 妳除咗工作,生活都好充實

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近真係好忙, 但點都要抽時間做下鐘意既事先得架!

      刪除
  2. 我好鐘意睇你d食物相,尤其系自家製果D,蔥花卷好似幾正,等我都試下先。
    呢排我仲搬緊屋(Yahoo搬過黎)8899 lu,希望可以盡快開始寫blog啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀! 蔥花卷真係好正架, 我下次放假又要開工整多D呢! 我舊BLOG都未搬呀!

      刪除
  3. 妹妹令生活增加不少趣味 ! ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 佢真係零舍可愛架, 有時覺得佢似狗仔多過似貓架!

      刪除
  4. 見番靚女妹妹,心情都靚d呀。
    你同契女媽咪仲好過好多親姐妹,人真係要講緣份架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 妹妹都係靚女呀? 真係開心呢! 我同契女同契女媽真係好有緣, 所以我地都好珍惜架!

      刪除
  5. 你咁忙仍然做到好多野,叻叻.

    回覆刪除
  6. 又話日日開ot,都煮到咁多野食,仲可以煮埋早餐,犀利!
    我無讀書之後已經無再煮早餐lu!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近所有早餐都係老公煮架! 因佢話出街食又貴及唔好食! 不過佢最叻係公仔麵, 有時都悶悶地架.

      刪除
  7. 好掛住妳同妹妹丫
    妳部妳老公跑步呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人掛住真開心呢!老公最大興趣係跑步,所以有時間都要陪下佢既!

      刪除
  8. 嘩~咁夜先返家好陰公呀!~你休息多d~天氣凍好易病呢~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳關心呀! 今日真係凍好多! 大家都要注意保暖呀! 唔好冷親呀!

      刪除
  9. 犀利呀 , 你咁忙仲可以整咁多嘢食 , 叻叻 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近真係超忙呀! 所以一有時間就想整呢樣個樣啦~

      刪除
  10. 真有煮食天份,上網睇下資料,就識整蔥花卷及菜肉包。。。
    銀袋日入埸。。是入馬場?

    回覆刪除