網頁

2013年12月1日 星期日

越大越乖

妹妹: 喵! 今日真係好開心呀!
我    : 妳日日都開心架啦! 食飽就玩, 玩飽就瞓!
妹妹: 唔係呢D開心呀!
我    : 咁有咩咁值得開心呀!
妹妹: 今日妳呀大同呀妹都讚我越大越乖呀!
我    : 係咩!
妹妹: 係呀! 因為我任佢地摸仲反肚肚添呀!
我    : 咁又真係抵讚既!

昨晚呀大呀妹同佢男友來雙打, 打麻雀兼打邊爐. 妹妹今次完全唔怕佢地, 係廳行來行去, 仲瞓上床俾呀大同呀妹任摸, 之後仲反肚肚扮friend, 呀大話佢仲錫佢咀咀兩次. 真係越大越乖好抵錫.

呢張未經我同意就用我張玉照扮生日卡送俾契女呀媽, 不過都影我我幾靚既!

天氣開始凍, 最好梗係攬實或捐入被被瞓啦!

 妳一個人食飯咁慘, 又等我陪下妳啦!

今晚得一碗雲吞咁小既!

今餐就唔同啦! 咁豐富有湯有芋頭炆腩肉. 用新煲炆真係零舍不同!

呢盒吉x家外賣好似好好味咁喎!

點解每逢星期日一定係食麵麵架! 悶!

今早就唔同呢! 食手打烏冬仲好啦!


大家早前有冇行鬆榚呀! 個十日真係忙到飛起, 最後一日同班同事食宵夜慶功. 雖然係辛苦, 但一班人合作十日都好開心既!

因返工時間太趕唔會選擇到茶樓, 所以一放假都好恨飲茶, 同朋友傾下講下最開心! 好友既兩位孫女越大越可愛呀!


早前買既LC昨晚大派用場, 老公幫手砌cake stand時一路話, 呢套嘢唔平喎, 我就話你都幾識貨喎, 佢又話梗係啦, 我都見過呢個牌子, 不過又真係好靚. 我話今晚打邊爐用, 佢好奇怪問唔係放蛋榚咩? 到開餐時一拎出來, 個個都話個stand好靚呢!

30 則留言:

  1. 見到咁多美食, 妹妹會不會忍不住岀口、岀腳架? 我家卡樂b會架, 所以要睇住

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家唔會啦! 以前細個時真係會架, 試過偷一隻鷄翼上床準備開餐, 好彩我發覺得早~~

      刪除
  2. HiHi妹妹好耐冇見啦,好掛住妳丫
    妳都買左唔少LC喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都掛住妳同契B架! 冇法啦! 最近新出既粉紫系列我好鐘意, 所以都忍唔住買呀! 套cake stand限咗好耐啦!

      刪除
  3. 個cake stand好靚,原來可以咁用,我一直都唔敢買這類cake stand,就系諗唔到有其他用法,好似好徙咁,依家可以諗諗 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都考慮好耐架! 不過真係好靚好鐘意呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢真係算好乖好抵錫架! 但靚就........

      刪除
  5. 妹妹唔係不嬲都咁靚女o既咩

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 咁佢又真係好乖架, 但靚就麻麻咁啦....

      刪除
  7. 你唔覺得個LC煲好重? 但聽聞真的好好用! 而家心思思添!
    妹妹真乖,唔偷食,祇係聞下就好!我家Mocha就因太肥,連饭枱都跳唔上,想偷食都唔得。。。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係第一次學人買, 呢個20cm黑色鑄鐵細細個又唔覺太重, 依家只用過兩次, 都覺得唔錯架! Mocha肥嘟嘟咁真係好得人鐘意架!

      刪除
  8. 好耐冇黎探你,妹妹靚女左好多喎~

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近真係好忙, 所以小咗寫blog呢! 妹妹比起細個時又真係靚好多架~~妳真係識欣賞佢呢~

      刪除
  9. 有冇人讚佢靚咗呀,亞妹好靚女!

    回覆刪除
  10. 其實講真佢真係靚過舊時好多架! 最開心係佢越大越乖呀~

    回覆刪除
  11. 你老公不嬲唔知你用幾多錢買LC野的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時佢陪行街街時會留意價錢, 但我成日呃佢朋友幫我買平好多, 有d有折扣時買, 所以佢都唔係好知實際幾錢架~~

      刪除
  12. 用LC 放咩都咁靚既,妹妹好大膽呀
    相反我果個就....

    回覆刪除
  13. 祝新春愉快,龍馬精神。
    你一定好忙,好耐冇更新個blog.

    回覆刪除