網頁

2013年12月14日 星期六

又到聖誕

妹妹: 又到聖誕! 又到聖誕! .......
我    : 心情咁靚學人唱聖誕歌!
妹妹: 我知就快聖誕, 唱下歌應下節呀!
我    : 我都心思思想買聖誕樹呀!
妹妹: 仲有其他嘢要買架!
我    : 係喎! 仲要買聖誕禮物喎!
妹妹: 好嘢! 今年有份收聖誕禮物!
我    : 吓! 我準備買俾契女唔係妳喎!

轉下眼話咁快又到聖誕啦! 大家會點慶祝呀? 聖誕之後又過新年, 早兩日要契女媽幫手換新銀紙, 佢話駛唔駛咁快準備, 我話仲有一個多月就係, 換得來都差唔多呢!

最近唔知點解好鐘意食栗米, 特別係糯米栗, 煙煙unun咁, 超甜栗好似浸過糖水咁真係好好食.


上星期放假唔想煮飯又好想食煱貼, 整咁多分兩日食真係正呀!

同事去沙巴旅行, 買盒榴槤蛋榚卷同茶包俾我做手信, 蛋卷真係好好味呀!

契女爸爸好客氣, 請我同老公仲有呀妹食蛇宴, 原本呀大都有份, 不過咁啱佢要北上, 所以冇得食. 最鐘意食蛇丸同蛇羹呀!


 契女話好想整曲奇, 拿拿聲買材料開工. 開工前先飲杯藍莓益力多沙冰, 唔只顏色靚味道都very good架! 由下午3點開工至6點半收工, 一出爐契女忍唔住食好多塊, 契爺都笑佢咁心急, 話曲奇要攤凍先脆, 但佢都唔理係咁食, 最後好開心咁拎兩包返屋企請家人食!



呢餐冇煮飯, 用花卷做主糧都不知幾好味呀!

蛇宴當晚又食又拎, 今晚翻熱羊腩同糯米飯, 再另加西洋菜湯係咪都好唔錯呢!

是日飯後甜品就係姜汁撞奶!

昨晚既宵夜就係大大粒雲吞加炒什菜.

今日放假梗要大覺瞓, 老公知我晚上煲劇, 今早都唔敢叫醒我, 做大懶豬到11點半先瞓夠, 再到聯和墟飲茶, 飲完茶又係圖書館睇書, 中途契女媽搵我原來佢同契女又係圖書館, 真係約都冇咁啱, 契女見到我好開心. 今日只買一條紅蘿蔔同兩條臘肉, 因屋企有芋頭, 有我近期至愛既栗米,去完圖書館之後都蒸兩條栗米做下午茶, 晚餐芋頭炆雙臘(臘鴨加臘肉), 再煲粟米紅蘿蔔虫草花湯, 飲完大碗湯真係覺得好滋潤架!

妹妹溫馨提示: 今晚落雨天氣真係涼好多呀! 記住保暖唔好凍親呀!

33 則留言:

  1. 尾二張相妹妹個樣好招積咁,好攪笑呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我朋友話佢串串地,我話係好鬼串呀!

      刪除
  2. 我都係鍾意食黃色粟米多啲,好想食蛇羹呀,呢度無得食,有一年返香港連續食咗兩日,阿哥話我駛唔駛咁博命喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 天涼食蛇最正呢!今日放假又買粟米呀!

      刪除
  3. 我未試過一日整咁多曲奇, 每次一盤咋

    回覆刪除
  4. 氣温真係凍左好多,你都要注意保暖呀!
    妹妹越睇越靚呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日落成日雨真係好凍,代妹妹多謝妳讚佢靚。

      刪除
  5. 聖誕, 我一定要睡覺, 看書, 看電影.

    回覆刪除
  6. 妳有冇買聖誕禮物俾妹妹呀?
    妳契妹大個左喎,越大越靚女

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未買呀!契女個份買件外套同朱古力,佢最近肥咗好多。

      刪除
  7. Bill婆婆又系好鐘意整餃子,每次又系整好多好多,整完雪入冰格慢慢食

    回覆刪除
  8. 嘩~真係整咗好多曲奇喎~小朋友實好開心呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!契女好鍾意跟我學,整得唔錯架!

      刪除
  9. 契女真係幾靚架!蟲草花一條條黃色,咁啱我用晒,唔係可以影俾妳睇,煲湯唔錯架!

    回覆刪除
  10. 見到妹妹好可愛呀..佢真係好乖

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呢~佢又真係越大越乖架~ 祝妳同家人新年快樂呀~

      刪除
  11. 你真係好叻好叻! 我廚藝白痴, 哈哈, 好羨慕!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔係好叻呀!只係為食鍾意整呢~ 祝妳新年快樂呀!

      刪除