網頁

2014年1月1日 星期三

新年快樂

妹妹: 登登登登! 我戴咗朵帽係咪好靚呢!
我    : 又真係幾唔錯咁喎!
妹妹: 咩唔錯呀! 真情靚到爆燈啦!
我    : 係啦! 係啦! 仲靚爆鏡添啦!
妹妹: 新年梗係要扮靚D啦!
我    : 扮咁靚去威呀!
妹妹: 咁多人到係係屋企倒數好D!
我    : 咁一齊數啦! 3...2...1... 祝大家新年快樂呀!


新鮮出爐影後:

一閃一閃亮晶晶. 一閃一閃閃光貓!

同事教我整咸鮮, 魚魚先用鹽醃, 放雪櫃兩日, 再風乾三日, 之後蒸熟就食得啦! 老公都話好味道呢!

 冬至有假放, 老公陪飲早茶再買菜, 好豐富架! 有湯啦, 魚啦, 蝦啦同臘味炒芥蘭,

呢碗稻庭烏冬好似好好味咁呢!

聖誕節焗批蛋榚仔做聖誕禮物送俾朋友仔, 係咪好可愛呢!

天氣乾燥搞到喉嚨唔多舒服, 燉碗雙雪(雪梨同雪耳)冰糖糖水飲下先得啦! 飲完又真係好滋潤!
 老公整既愛心早餐. 冇錯! 又真丁丁麵!

好友帶我到尖沙咀食樓上印度菜, 味道十分唔錯架!

聖誕節同契女及好友搞BBQ聚會, 大家交換禮物, 我抽中朋友仔份POOH POOH大杯,  契女同我真真有緣, 一抽就抽中我份禮物. 當日真係玩同食得超開心呀!




平安夜係我地N年既結婚周年, 因冬至日呀妹唔得閒關係, 所以就係呢日同呀大呀妹慶冬至, 聖誕同結婚周年. 飯後同老公到尖咀睇燈飾.


 

 新一年第一天新開始, 在此順祝各位新年快樂! 身體健康!




22 則留言:

  1. 假期節目豐富, 祝大家新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每年都鐘意搞一兩次BBQ聚會, 真係好開心架! 祝新年快樂呀~

      刪除
  2. 妹妹戴帽好靚呀!祝新年快樂!

    回覆刪除
  3. 新年快樂, 原來你係LC煲粉絲, 我係新手入煲 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 新年快樂呀! 我都係新手學人買呢, 不過又真係好靚同好用呀!

      刪除
  4. 祝妳N年結婚週年快樂 &新年快樂
    妹妹有冇同妳一齊倒數呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 大家都新年快樂! 當晚我剛好11:55返到屋企, 可以一齊倒數呀!

      刪除
  5. 笑面席蛋糕,收到的人一定好開心。
    新年快樂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 大人同小朋友們收到都話好可愛! 新年快樂呀!

      刪除
  6. 補祝妳結婚週年甜甜蜜蜜! 幸福快樂!
    新的一年新開始!祝大家都新年快樂!身體健康!平平安安!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 大家都新年快樂! 最重要真係身體健康呀!

      刪除
  7. 妹妹真係好靚女,新年快樂呀

    回覆刪除
  8. 新年快樂!!!健健康康!!!見到你D相都口水流啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 大家都新年快樂! 身體健康!

      刪除
  9. 新年快樂呀!!~~祝你開開心心~日日幸福~!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 我都祝妳同家人們新年快樂! 開開心心! 身體健康呀!

      刪除
  10. 妹妹靚到吖........另一隻呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝您咁欣賞妹妹呀! 另一隻成日匿埋係房呀~

      刪除
  11. Wow 妹妹,一睇第3張相你個大肚腩就知你好食好住啦!Wakakaka
    睇你個blog真開心,成日咁多正嘢食!祝你一家2014豐衣足食!身體健康!Day Day Happy!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 佢個肚腩同大脾真係好好肉地架! 我都好鐘意睇妳同乖乖架! 妳整既食物仲專業啦! 我要向妳多多學習呢! 祝妳們一家新年快樂! 日日都好似乖乖咁笑口常開呀!

      刪除