網頁

2014年1月10日 星期五

扮公仔


妹妹: 有嘢睇! 快D過來睇!
我    : 今次有咩咁好睇呀!
妹妹: 就係睇我坐定定啦!
我    : 坐定定有咩好睇!
妹妹: 就係郁都唔郁先好睇呀!
我    : 吓! 睇咩呀....
妹妹: 妳睇我扮公仔郁都唔郁係咪好似呢!
我    : 咁又真係好似喎! 我拖地呀! 妳唔好郁坐定定係度啦!


是日晚餐: 罐頭栗米湯, 梅菜肉餅, 什菜

是日晚餐: 食完大家都平平安安既老少平安, 菜菜

就快過年啦! 大定開始蒸榚未呢! 契女鐘意食木耳, 所以今次加木耳少臘味, 健康版契女家都話好好味呀!

是日早餐: 鷄扒蛋烏冬, 咖啡

今次蒸既係正常版, 不過就咸咗小小. 下次再整過先得.

 不過煎到脆卜卜再加茄子做晚餐都唔錯呀!

今晚老公有飯局, 但自己又好恨食魚, 所以就煮鮮茄蛋紅衫魚, 一大碟加灼菜心再加砵仔蒸飯都清得晒. 依家好飽飽呀!

 呢張相係咪好得意! 妹妹叫沙皮落地陪佢玩. 佢到依家都好鐘意呢隻沙皮, 有時會捉上床陪佢瞓架!

好耐冇見契仔胖胖! 所以約埋契女一齊玩, 佢同黑妹真係好得意好得人錫架!

請大家多多支持妹妹專頁呀!
https://www.facebook.com/pages/%E5%A6%B9%E5%A6%B9%E4%B9%8B%E5%AE%B6/568743669883603?hc_location=timeline


29 則留言:

  1. 妹妹真係坐定定,似公仔.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 佢坐定定唔郁,好有耐性得我俾波波佢玩呀~

      刪除
  3. 離遠睇妹妹以為係陶瓷貓呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我影完呢張睇返都覺得超似呀~

      刪除
  4. 自己整蘿蔔糕真係好好, 鐘意落其他材料都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 可以放少D臘味, 多D蘿蔔, 好味好多架~

      刪除
    2. 今年太遲買要去美心買,都唔好食嘅

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢真係係好乖, 每次只係八下, 唔會為食.

      刪除
    2. Bill Bill都系咁架,八完就走開,從不偷食。

      刪除
  6. 妺妺坐定定喺度個樣好似招財貓呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係好似架! 坐定定郁都唔郁好搞笑!

      刪除
  7. 回覆
    1. 唔快啦! 因之後要連返14日工冇得放假, 所以要早D整呢!

      刪除
  8. 通常妹妹都喺枱上睇餸~等開飯~好少可咁坐定定喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈. 冇錯呀! 佢身份係陪食專員, 但為咗搵波波俾我玩, 所以跳上咁高等我!

      刪除
  9. 哈哈,妹妹真係好似公仔,如果攑高隻手咪變招財貓囉
    肉餅同老少平安都係我鐘意,不過好耐冇食lu
    Liked妹妹個page啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我早前真係打爛咗一隻十幾年既招財貓, 肉痛好耐! 依家物色緊一隻, 所以妹妹同我扮住先! 謝謝妳支持!

      刪除
  10. 妺妺坐定定, 真可爱!
    嘩!你咁早就整糕,咪有排食?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢唔搞搞震時又真係好可愛! 已蒸兩次, 自己留兩底已食晒, 其他送俾朋友存食.

      刪除
  11. 你D早餐真係好豐富呀!D榚真係唔好咁咸唔夠味可點辣醬

    回覆刪除
    回覆
    1. 假日早餐多數由老公負責整,所以整咩都要食呢! 我都覺得係, 咸咗真係唔願食架啦!

      刪除
  12. 貓貓的確好像公仔啊!! 過來祝你新年快樂, 事事如意.

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀!祝妳同家人萬事勝意!
      身體健康!

      刪除
  13. 謝謝呀! 祝妳同家人萬事勝意! 身體健康!

    回覆刪除