網頁

2014年2月2日 星期日

恭喜發財!

妹妹: 恭喜發財! 龍馬精神! 身體健康! 出入平安!
我    : 今年咁抵錫, 知道要同大家拜年!
妹妹: 梗係啦! 因為我越大越乖吖嗎!
我    : 咁乖就獎勵下妳啦!
妹妹: 我知啦! 妳準備開鮑魚罐罐獎我啦!
我    : 妳就想啦! 我買俾自己嘆架!
妹妹: 咁我有咩獎呀!
我    : 獎妳食兩粒芝士零食啦!

首先祝賀大家: 恭喜發財! 新年進步! 萬事如意! 身體健康!

唔經唔覺有成大半個月都冇寫網誌, 自己都唔係幾好意思! 但年底工作真係超忙, 大家掛住妹妹唔好見怪呀! 依家去相睇下妹妹近況先.

                                          

年三十晚要工作至十二點, 老公專程接放工然後到上水行花市, 花市接近收市所以拿拿聲買兩盆蘭花, 返到屋企同佢扮靚靚, 包下禮物又包下利是, 到半夜四點先瞓覺覺.

初一都要返工, 老公又接放工外出晚膳.


包利是期間妹妹當然會搞搞震, 好似提我未封大利是俾佢同小花.

原本應該年二十八洗邋遢, 但當日太忙所以到年三十見天氣唔係太凍, 幫妹妹洗白白過新年. 今次冇同小花洗, 因老公話佢年紀大怕凍親佢, 所以小花冇份洗. 洗完白白係係好靚女呢!

樓上住好友好叻叻, 親手織一對福字掛飾, 利是封摺既紙扇, 真係好有新年氣氛呀!

係一田買一對大桔, 真係好大對好可愛架!

契女媽煲大大煲姜醋, 送一大碗俾我食, 原來加咸蛋煲真係好好味呀!

無論係食三文治, 飲汽水, 整包包,去洗手間, 瞓覺覺...... 妹妹都一定會搵個靚位望住或陪住我, 問心個句佢又真係好抵鍚架!



35 則留言:

  1. 祝你地一家新年快樂,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 祝祝同家人們都萬事如意! 身體健康呀!

      刪除
  2. 馬年行大運,哈哈,你終於更新個BLOG啦.
    妹妹真幾抵錫.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 最近真係懶更新呀! 祝妳同家人一樣呀! 萬年行大運! 身體健康!

      刪除
  3. 見妳咁耐無updata,都估到妳好忙,祝新一年,工作順利,大貓都身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係好懶更新呀! 會盡量勤力D. 祝妳同家人仲有貓貓們萬事如意! 身體
      健康!

      刪除
  4. 又要忙屋企又要忙返工真係好辛苦呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法啦! 屋企好在老公好幫手, 好多家務都係佢負責. 祝新年快樂! 身體健康呀!

      刪除
  5. Lee Lee , 新年快樂~~~ 身體健康...一團人貓和氣 XDD

    妹妹真是好抵錫呢,總是在你的飯菜前擺好post..

    佢沖涼有冇掙扎? 今年新年我都同阿夢沖涼,係因為佢頼了屎屎.......但是我差D俾佢毀容...>"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀! 亦祝妳同家人仲有貓貓萬事如意! 身體健康! 開開心心呀! 妹妹沖涼都算好乖, 只係開花洒時會喵喵叫, 好似驚我會用熱水淥熟佢咁, 用毛巾擦乾時最乖, 喵都唔喵! 我同佢地沖都要暮長褲, 唔想俾佢地整親架! 咁妳以後同阿夢沖時真係要小心呀!!

      刪除
    2. 呵呵,我要着風褸,仲要件風褸俾佢抓到脫線 >"<
      下次要戴頭盔 XDD

      刪除
  6. 新年快樂!大桔果張妹妹好可愛呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀! 大家都新年快樂! 身體健康呀! 佢個貓樣真係好得意~

      刪除
  7. 過年過節,家庭主婦都系忙忙忙,明白啦!
    祝新一年萬事如意,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係忙到飛起呀! 整榚, 辦年貨, 大掃除.....亦祝妳們一家新年快樂! 身體健康呀!

      刪除
  8. 祝妹妹同你地一家,馬年行好運!龍馬精神!萬事勝意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀! 大家咁話呀! 最重要係萬事如意! 身體健康!

      刪除
  9. 祝你一家萬事如意!
    原來你仲有一貓

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 亦祝妳一家萬事如意! 身體健康! 仲有一老貓小花, 今年差不多13啦!

      刪除
  10. 恭喜發財、萬事勝意
    祝小花、妹妹身體健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 好耐冇聯絡! 祝妳一家同兩貓萬事如意! 身體健康呀!

      刪除
  11. 妹妹真係好乖乖~ 祝你一家身體健康, 萬事勝意!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係越大越乖。 祝妳與家人
      萬事勝意!
      身體健康!

      刪除
  12. 今日係人日,祝你一家馬年行大運! 馬運亨通!龍馬精神! 萬事勝意! 長揾長有! 人日快樂!

    回覆刪除
  13. 謝謝妳呀!大家都咁話! 祝妳與家人
    年年行好運! 事事順境! 萬事如意!
    身體健康!

    回覆刪除
  14. 祝你新春大吉,萬事如意,身體健康,心想事成!

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀!大家都咁話呀!最重要
      萬事如意! 身體健康呀!

      刪除
  15. 祝新春大吉 ! 龍馬精神 ! 萬事如意 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝妳呀! 亦祝妳與家人們萬事如意! 身體健康呀!

      刪除
  16. 回覆
    1. 謝謝呀! 祝妳萬事如意! 日日都咁開心呀!

      刪除
  17. 情人節快樂,願天下有情人都能夠歡樂廝守終老。

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝謝呀! 祝萬事如意! 身體健康! 日日都開開心心呀!

      刪除
  18. 嘩,入來真辛苦呀,你可加我為朋友嗎?妹妹好耐無見啦,新年都開工勁,祝你新一年勝舊年,夫婦恩恩愛愛幸幸福福.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思呀! 今日先睇到妳回覆. 好早時已加妳為朋友. 我對呢度都唔係好熟, 所以比較懶寫. 好多謝妳既祝福呀! 大家都咁話呀!

      刪除