網頁

2014年2月23日 星期日

好幫手

妹妹: 呢部係咩東東呀!
我    : 係壓麵機囉!
妹妹: 未見過妳玩既!
我    : E娚女送俾我好耐, 我未得閒用!
妹妹: 好似好好玩咁!
我    : 係呀! 又快又方便!
妹妹: 等我又幫下妳手啦!
我    : 妳唔搞住晒已經整好好耐啦!

老公最鐘意食炸豆沙角, 但係街買既好多時又貴又有油溢味, 所以都係的起心肝試下自己整. 用E娚女係英國買來送俾我部壓麵機整, 又真係好方便. 豆沙預早用高速煲壓蓉, 老公同朋友都話整得好好味.


年三十係花市買既花花真係開得好靚呀!

年初七人日, 約契女晚飯慶祝, 五個人食八碟菜真開心! 食完飯再上屋企拜年.





年初八公司春茗, 成班同事見面又有抽獎活動, 開開心心又一日!


契女媽真係好客氣, 過年又冬茹, 鷄(唔記得影), 果仁, 朱古力(係契女大哥哥送), 小花同妹妹都有貓糧, 去長州玩又買魚肚, 蝦醬做手信.

一人下午荼, 份煙三文魚薄批好好味呀!

早幾日天氣忽凍忽熱, 我都打敗仗, 放假一日都只係煲南瓜濃湯, 老公負責蒸魚, 炒西芹. 食咗三日成藥個人超乾. 呢兩日好返晒冇事啦!

約咗呀大同呀妹今日入我屋企食飯, 昨晚焗定牛油蛋榚招呼佢地. 陪我多年既好幫手打蛋器係打牛油期間停機, 真係好唔捨得佢呢! 依家心思思想買座柗式mixer.

26 則留言:

  1. 新年你嘅節目都好多喎。

    回覆刪除
  2. 有無試下整麵? 我都想買番個壓麵機玩下

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過整麵呀! 我都心思思想整呀! 部機我都係第一次用, 未係好熟習呢~

      刪除
  3. 契女越大越靚女喎,你真本事又上班又要整咁多美食,勁呀,

    係啦你加我入朋友啦,我好難找到你呀...好慘呀.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀! 佢又真係好靚女架! 無法啦! 因為老公鐘意食, 自己都好為食!

      刪除
  4. 個壓面機呢,我第一次見是細個在電視的Amway廣告裏面,覺得超好玩,後來再見,就是朋友個仔玩塑膠泥時....覺得佢好得意

    你自己開粉搓面團嗎?

    妹妹又來了,呵呵好鐘意佢



    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見人整好似好好玩咁, 所以心思思, 但E娚女送俾我後只係用一次, 真係要勤力D整多D先得啦! 今次整既豆沙角係用糯米粉加粘米粉搓. 妹妹佢又真係幾得人歡心架!

      刪除
  5. 呢個老婆真好! 老公鍾意食炸豆沙角,就整俾佢食, 難怪他成日煮餸等你放工食啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法啦! 平時成日佢煮多, 所以有時間都會盡量整D佢鐘意食既, 大家都開心呢~

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實油炸嘢真係幾好食架! 老公都特別鐘意呢樣!

      刪除
  7. 我都鍾意食炸豆沙角,係街買既真係又貴又有油溢味呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 成日買個D都有味, 所以好少買, 惟有自己試下整啦!

      刪除
  8. 自己炸放心好多,真係好耐無食豆沙角。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係放心好多呀! 最重要係整完都好有滿足感呢~

      刪除
  9. 好豐富呀!!我好中意妹妹爬上台的樣

    回覆刪除
  10. 莉愛煮飯仔你好,

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個包含豐富資訊的生活分享平台,讓一眾志同道合的網友可更輕易獲得寶貴的參考資料

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結豐富不同的好玩好食資訊!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    回覆刪除