網頁

2013年10月12日 星期六

眼超超

妹妹: 妳成日都影我唔悶既咩!
我    : 唔悶呀!
妹妹: 我想話妳唔悶我都悶呀!
我    : 唔怪得妳眼超超咁啤住我啦! 原來嫌我煩!
妹妹: 人地瞓得好地地又叫醒人影相!
我    : 邊個叫妳咁可愛呀! 所以我先影妳之嘛~
妹妹: 咁唔該妳影快d啦!
我    : 妳依家真係越來越把之閉....

黃金周終於完結真係太好啦! 之前無論搭車, 行街, 返工, 食飯, 買嘢, 甚至屋企樓下大排長龍拎入學申請表....... 通街都係強人, 認真誇張呀!

 
老公煮食篇:
煲生菜鯪魚球粥, 放工有妹妹陪我食夜粥.

腸仔煎蛋配咖啡做早餐.

咖喱薯仔鷄翼, 老公夠晒創新, 煮咖喱加蕃茄, 但煮出來味道都幾特別. 所以妹妹都聞得好投入覺得好香咁喎!

1至11號只得8號放假一日, 太耐冇見契女真係好掛住佢. 所以上午係上水做完面, 買下嘢, 下午焗批牛油蛋榚仔同係上水買隻文昌鷄俾契女食, 原先契女媽話整生炒骨叫我上佢屋企食, 但佢突然有事煮唔到飯, 所以上契女屋企一陣, 最後係我屋企樓下餐廳食, 契女媽好客氣叫好多食物仲爭住請客.

 
 
昨日食午餐行過Pepper Lunch, 見好多人幫襯又聞到香噴噴, 第一次食味道都唔錯, 因好鐘意食佢既配菜夠多, 今次食鷄扒, 下次想食三文魚味.
 
 


 今日同明日都放假, 老公昨晚話叫我請佢飲茶, 瞓到10點半就出發去上水飲早茶, 之後到圖書館, 因冷氣開到好似雪房咁, 所以只係打一陣書釘就去跑步. 老公一口氣跑十個圈, 而我因太耐冇運動, 要分兩次跑六個圈. 做完運動出身汗又真係好舒服, 成身爽晒!

昨晚都係老公煮飯仔, 鯪魚餅炒洋蔥絲瓜. 放工煲花生麥米黑糯米, 妹妹陪住食宵夜真係好乖架!

上次買兩隻鷄一隻送俾契女 , 一隻打入冷宮; 今日放假一於食鷄, 炒菜心再加冷飯又一餐. 依家煮飯仔時間越來越小, 就快要改名做老公煮飯仔啦! 哈...哈...哈!

明日係重陽節又係我大家姐既正日生日, 祝呀大生日快樂! 身體健康! 每一日開開心心!

39 則留言:

  1. 其實全世界的貓都是一樣, 走到你處有兩個原因:

    1) 肚餓
    2) 身痕要你嚤.

    其除時間: "請不要騷擾我!"

    回覆刪除
  2. 好耐冇見妹妹啦,好似肥左咁既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 因為佢主人好忙呀! 佢都係差唔多冇咩肥, 或者係影相角度呢~

      刪除
  3. 近年我都少咗街吃, 簡簡單單自己煮更享受

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都咁話呀! 日日返工都係街食, 真係好厭呀~

      刪除
  4. 妹妹好錫你,餐餐都陪你食。

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 老公煮完都自己讚自己整得好食~真係好好笑~

      刪除
  6. 妹妹係咪只食貓糧,你地開親檯,佢都響隔離喎。
    其實煮咖哩落番茄係好味D架,

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為佢八掛同鍾意痴住我. 平時我煮未試過加蕃茄, 不過味道又真係唔錯~

      刪除
  7. 我煮咖哩有時都放蕃茄架,仲有椰汁,就係葡國雞了

    回覆刪除
  8. 妹妹咁靚,影多D都唔悶啦!

    回覆刪除
  9. 妹妹真係都聞得好投入呀!! 睇黎佢好中意e款送

    回覆刪除
  10. 妹妹真係好乖, 我隻貓貓好餵食, 有次趁我睇唔到, 跳上檯食左1/2個日式芝士蛋糕 !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來妳都有養貓貓. 初時妹妹都會架, 試過偷一隻鷄翼上牀準備開餐, 好彩我發覺得早. 不過又要換牀單呀~

      刪除
  11. 你老公煮飯仔都似模似樣呀!印度人煮嘅其中一欵咖喱有加蕃茄架你老公好醒呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近佢都係自己煮多, 可能咁越煮越叻啦!

      刪除
  12. 你老公真識野! 我地煮咖喱都有加蕃茄架! 酸酸地,仲開胃,又有茄红素,人都靓D!

    回覆刪除
  13. 妹妹好似肥左喎!haha..
    你又好啦, 食飯有妹妹陪, 影餸又有model!haha..
    生菜鯪魚球粥正wor!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢上鏡肥, 真貓都係差不多. 佢成日陪我又真係好sweet架~

      刪除
  14. 邊個煮都無所謂啦,點都係煮家飯,正

    回覆刪除
  15. leelee,芙芙家妹豬小姐都成日眼超超ga,
    而且同妹妹一樣,越黎越巴之閉呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地d動靜真係好可愛架! 妳得閒都影下豬小姐眼超超俾大家欣賞下啦!

      刪除
  16. 我而家好難至留到言.....一入就去咗google+先.....好鬼麻煩....不過為咗探妹妹....煩都唔怕啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀! 我都覺得係呀! 所以冇咁好心機寫呢! 我得閒都會成日探您同大家架!

      刪除
  17. 妹妹睇電視個樣好得意呀!

    回覆刪除