網頁

2014年7月28日 星期一

樣衰衰

妹妹: 喵~ 我準備瞓覺覺豬啦! 妳仲影咩呀!
我    : 影底妳個衰樣呀!
妹妹: 我個樣一d都唔衰架!
我    : 咁仲話唔衰, 想偷偷地入被瞓!
妹妹: 鬼叫妳開到個冷氣咁大咩! 冷得我滕滕震呀!
我    : 妳咁多毛毛都唔怕凍啦!
妹妹: 咁人地鍾意張被被吖嗎!
我    : 咁即係唔怕凍啦...

又試好耐唔見大家啦! 最近好多人都話妹妹肥咗, 咁大家幫下眼睇下係唔係啦!

圖1~呢張準備攬實被被瞓覺豬相, 個肚成個波波咁!


圖2~四腳朝天呢張又好似冇咁肥!

圖3~上次個箱太細, 根本冇法轉身, 今次轉個靚箱都係唔係好夠瞓!


唔好話妹妹肥咗! 我自己知自己事, 最近真係肥咗巧多呀! 主要原因係食得太多, 個胃越食越大唔肥就怪啦! 另外又小咗行圈, 呢兩個星期開始一放假都會去行下, 今日老公放工都陪佢一齊行咗三公里有多架! 肥得有道理既証據如下:

焗咁大個香蕉蛋榚

兩人食咁多件壽司?

大大件和牛扒!

呢餐正常d, 梅菜肉餅係契女媽整既. 皮旦芫茜魚片湯, 菜心.

羅宋湯加牛腩煲係好飲又好食, 但都幾肥呢!

飲淨咁多羅宋湯, 再加燒鶢pizza咪肥加肥囉!

原本蒸魚同草菇生菜算, 但睇完吾淑吾食教整炆五花腩, 不過都係炆定第日食既!

冬瓜魚湯加肉餅都正常既!

炒麵加菜乾粥, 都唔係好肥呀?

13號係契女生日, 12號又到舊年尖沙咀Town gas食半自助餐. 今年特別開心有呀妹同呀大一齊慶祝, 契女今年收到好多禮物, 呀大封大利是, 呀妹就送10件精品, 件件契女都好鐘意, 不過要數第一位最鐘意既禮物, 契女好識做話梗係契媽個份, 大家睇到佢頭上戴住個蝦蟆kitty吊咀嗎? 午餐後成班又柴娃娃睇馴龍記2, 晚餐同呀大係加拿大回港既好友一齊食. 到13號正日, 契女又邀請我同契爺上佢屋企開大食會慶祝. 連續兩日都過得超開心呢!





今日開始連放8日假, 一於利用呢幾日唔好食咁多, 日日都外出多d運動. 大家等我下次報告有冇減返小小啦!

39 則留言:

  1. 妹妹︰我都唔想咁肥,但人哋話“物似主人型”,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈! 妳真係講中晒呀~~

      刪除
    2. 妹妹在咁鐘意食野的媽媽愛護下,唔肥就難XDD

      刪除
  2. 妹妹真係好圓碌碌,成個波咁
    晨早流流見到妳個香蕉蛋糕,好想當佢做早餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又時都會叫佢做波波架! 我好鐘意食香蕉, 焗蛋榚味道都好香~

      刪除
  3. 我諗我同你一樣,衰為食,唔肥都幾難

    回覆刪除
    回覆
    1. 辛苦搵來志在食! 但最近因係好為食, 要開始減下量先得~

      刪除
  4. 睇落妹妹真係肥左DD咁,可能係角度問題喇。

    請問肉餅點樣整才得"冧"D,我次次整D肉都好實咁嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺佢係肥咗DD! 因為佢食飽就瞓, 可以瞓成日都唔郁, 所以有時間都盡量會同佢玩下, 等佢跳來跳去. 肉餅醃完之後, 最好分次加2-3湯匙水, 每次加一匙後係咁攪勻, 等肉餅吸收多D水份, 咁蒸出來會又滑又多汁架.

      刪除
  5. 燒鶢pizza??自己焗架??日日都咁好餸一定肥啦...正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 食淨隻脾將佢拆肉, 用來焗PIZZA, 效果都唔錯架. 最近因為好為食呀!!

      刪除
    2. 好似唔係最近先為食喎, 次次睇你個BLOG都好多正野食嘅

      刪除
    3. 中秋節快樂!!!你地一定又有好多美食啦~

      刪除
  6. 鐘意整嘢食嘅,都唔會瘦得去邊, 我隻貓同我一樣肥 ! =.= "

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 惟有做返多D運動行多兩個圈啦! 其實妹妹肥嘟嘟咁又真係好得意架!

      刪除
  7. 食完再減, 減完再食, 乜都唔食就好無人生樂趣 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 好羨慕妳咁fit呢! 所以依家一有時間就會去行圈, 唔係真係冇眼睇啦!

      刪除
  8. 妹妹: 呢D唔係肥, 叫豐滿~幸福先係咁架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈....係呀! 我地呢d叫豐滿呀! 所以keep住唔再肥都唔錯啦!

      刪除
  9. 莉莉,增肥容易減肥難呀! 要注意飲食,多做運動,保持身體健康最重要!你的二人餐單多樣化,要好好跟你學習!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝妳關心呀! 老公最近晚晚放工都捉我做運動, 一陣做完家務又出發啦!

      刪除
  10. 妹妹真是好肥呢.......個肚仔圓到呢~~~

    回覆刪除
  11. 妹妹咁可愛要錫多D至真!~

    回覆刪除
  12. 妹妹肥嘟嘟好可愛,連眼仔都圓碌碌
    兩個人食得晒咁多壽司呀?好犀利喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好鐘意佢對眼仔架~ 真係食得晒不過好飽飽~

      刪除
  13. 妹妹愈來愈可愛啊 ! 咁多美食好難忍得唔食0架 . 行多幾個圈就得喇 .
    中秋節快樂 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳讚佢呢! 最近真係好懶呀! 要的起心肝行多D先得啦! 亦補祝妳同家人中秋節快樂!

      刪除
  14. 回覆
    1. 多謝晒呀! 亦都補祝妳同家人仲有貓貓中秋節快樂!

      刪除
  15. 有時天氣太熱~提唔起勁出去做運動

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 淨係落下樓買嘢都已經一身大汗啦~

      刪除