網頁

2014年7月3日 星期四

小花13歲生日

妹妹: 我好嬲嬲呀!
我    : 又做咩事呀!
妹妹: 妳做錯嘢都唔知!
我    : 妳唔講我點知呀!
妹妹: 妳淨係記得小花生日, 唔記得我生日呀!
我    : 係喎! 又真係唔記得咗喎!
妹妹: 咁快d諗下點樣同我補祝生日啦!
我    : 一陣開罐罐俾妳食補數啦!

話咁快小花又大一歲啦! 今年6月30日就係小花13歲生日. 希望小花健健康康, 開開心心!


妹妹原來都已經三歲啦! 不過4月份完全唔記得同妹妹慶祝呢! 睇下妹妹學契女擺個淑女pose, 同橙橙, 花花草草同紙箱影相, 係咪都幾靚女呢!




朋友介紹呢隻包包唔錯, 所以又買兩包玩下, 效果又真係唔錯.

最近妹妹好懶, 成日坐定定係地, 唔係好鐘意做御用開飯model. 老公話佢好醒, 知我一拎起手機想影相, 佢走避開鏡頭唔肯影. 所以大家睇住遠鏡妹妹先.


大家都知我成日講我係好鐘意食魚魚, 今日睇返相, 發覺十張有九張都係食魚, 唔信! 大家一齊睇下啦!






呢份係吞拿魚治, 都係魚呀!

外賣都要買三文魚頭.

就算一人晚餐都心思思煎小小三文魚骨腩食架!






今次又傾住咁多先, 下次再見~~

34 則留言:

  1. 日日都好好餸呀,平時好少見你放小花嘅相片出黎嘅

    回覆刪除
    回覆
    1. 我想問下,冰糖係咪好過片糖同白糖?

      刪除
    2. 小花怕咗妹妹, 所以成日匿係房好小出廳. 平時我用片糖較多, 聽人講片糖有益d, 白糖真係最無益架~

      刪除
    3. 片糖是紅糖,比較補,所以夏天整糖水多數用冰糖,白沙糖呢,製作時加了一種化學物質(在成份那欄會寫埋),所以無咁有益,要買沙糖,可以買純淨的那種,但是就貴D...

      刪除
    4. 哦,因為我係雜誌見到檸檬4-6個,冰糖一包,白醋一支,浸最少2星期,要用咁多冰糖,所以我想知冰糖健唔健康囉

      刪除
  2. 嘩...次次看你的文,都有咁多野食....流口水
    最鐘意的是鷄蛋番茄那味 : _)

    好少見花花上鏡,妹妹唔好呷醋啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實最近較忙已經小咗煮飯, 好多時都係老公負責架~ 花花成日匿係房, 所以較小同佢影相.

      刪除
    2. 影多D花花嘛,佢咁可愛~~~

      刪除
    3. 我都想呀! 但佢成日係個櫃度唔多出來, 所以好難影呢~

      刪除
  3. 小花,生日快樂,鍾意食魚咪好囉,食魚有益呢,妹妺做厭咗呢份工啦唔通﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀~ 今晚咁啱又係魚肉釀青椒呢~ 妹妹最近罷工呀~

      刪除
  4. 小花要開開心心, 貓體健康!!!

    回覆刪除
  5. 小花,生日快樂! 健康活潑! 原來小花同我家Mocha一樣大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀!依家最希望佢地身體健健康康,開開心心。

      刪除
  6. 我都係好鍾意食魚架,真係志同道合喇!

    回覆刪除
  7. 小花唔似13歲喎,仲係好靚女
    不時小花真係好少出嚟呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 佢個樣仲好少女feel架! 佢真係怕咗妹妹, 依家成日係個櫃入面, 係老公同佢梳毛時佢最鐘意, 先會跳出來一陣.

      刪除
  8. 回覆
    1. Hi~真係好耐唔見呢~ 妹妹話多謝晒妳讚佢靚呀~

      刪除
  9. 我好多時為了帶飯返工,會避免買魚(我覺得魚翻叮會好腥),所以好少買魚食,不過無論咩魚,祇要夠新鮮,我都愛吃。
    小花原來咁大年紀,又睇唔出,真系童顏XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又係, 帶飯真係唔係幾好帶魚類. 小花唔覺已經咁大, 有佢地陪伴真係好開心架~

      刪除
  10. 小花13歲......保養得宜,皺紋都無條......
    happy birthday to 小花:)

    回覆刪除
  11. 咁快13歲啦,仲好小女孩樣wo
    好多款魚呀,我又要食

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好快呀!原來係舊屋搬咗有13年,小花係臨搬屋前幾日係公園執,就跟我地一齊搬新屋。

      刪除
  12. Happy Birthday 小花!祝身體健康!
    菠蘿包好似樣呀!

    回覆刪除
  13. 小花補祝你生日快樂~身體健康, 成日有好野食

    回覆刪除
  14. 多謝晒呀!佢依家好鍾意貓零食,所以成日要買俾佢食。

    回覆刪除
  15. 要多D影下小花,佢都好靚女

    回覆刪除