網頁

2014年9月17日 星期三

病貓

好耐冇見大家啦! 因為真係好忙呀! 早兩星期連續返工14日冇休過息呀! 原本昨日都要返工, 但妹妹唔舒服, 所以臨時請假要陪妹妹睇醫生呀! 話說前晚食晚飯, 妹妹又習慣性跳上椅睇我地食咩, 老公突然話點解妹妹條頸咁腫既, 我仲話唔係, 佢肥就真, 但再望真d, 真係見到左頸腫腫地, 摸下仲感覺似粒波子咁大. 到第二日又打8號風唔可以一早掛號睇醫生, 終於下午1點先有人聽電話, 約下午4點睇, 靚女醫生同佢探熱, 檢查都好乖, 之後話有三個可能性, 淋巴炎, 囊腫同腫瘤, 要用針抽, 如果有血水, 發炎就多數係第一二, 如果抽唔到任何嘢, 就多數係腫瘤. 好彩醫生同佢抽到紅紅地色既液體, 即時打一支抗生素針, 今日開始要連食7日抗生素藥. 醫生同姑娘個個都讚妹妹好乖, 完全冇反抗, 喵都冇喵一聲, 仲乖過好多狗狗, 讚佢good girl同excellent呀! 貓貓們有事真係好擔心呢!



 昨日坐的士時都算乖, 只係喵咗幾聲, 可能佢喉嚨腫咗所以唔亂叫啦!

今年中秋學人玩下冰皮月餅, 自己整粟子同芋蓉兩款口味. 第一次整都算ok啦! 自己覺得唔夠幼滑, 但呀妹同朋友仔們就讚好好食, 好有口感喎! 佢地認真俾面就真.

呢餐中秋節餐中西合壁, 有白汁松露同蕃茄意大利粉, 炸鶢翼, 羊扒, 和牛, 鮑魚冬茹煲, 糖醋蝦, 飯後甜品芝士豆腐蛋糕,  呀妹男友又提供靚紅酒, 係咪好豐富呢!


呢碗冬瓜盅相粒磨茹相笑得好開心, 真係好可愛呀!

原來想送部手機俾老公做生日禮物, 點知反而老公睇唔啱心水唔肯換, 仲叫我換部大d, 不過大d煲劇又真係清好多呢!

呀大成日讚盒裝喇沙麵好好食, 上次送三盒俾我, 呢盒咖哩味又真係唔錯.

咁耐冇見妹妹, 送多兩張大家欣賞.


昨晚同今晚既晚餐, 妹妹昨日睇完醫生打咗針, 掛住瞓覺覺都唔陪我地食飯, 到宵夜食糖水時先肯應酬下俾我影相, 到今晚心情好d肯陪我地食飯啦!

25 則留言:

  1. 真係陰公囉,祝妹妹早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒EE呀! 今日精神好多啦! 依家成日要我陪佢玩.

      刪除
  2. 妹妹要快D好番呀!
    我部手紮機同你一樣,he he!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝晒呀! 今日佢好返好多啦! Note3真係好多人用呢!

      刪除
  3. 妹妹依家點呀?完全康復未呀?
    餵藥時乖唔乖呀?
    醫生有冇話點解會發炎嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心呀! 好耐唔見妳, 原來妳旅行, 一定玩得好開心呢! 佢食藥好乖架, 唔會好似小花咁匿埋或吐出來. 醫生都答唔到我咩原因會咁, 其實好似人咁都會淋巴發炎.

      刪除
  4. 我尋日都帶個女去檢查,又係好乖,只係帶佢出門時,喵咗好耐,希望妹妹藥到病除,快快好番

    回覆刪除
  5. 多謝晒呀! 妹妹今日好返好多啦! 妳女女都好乖真抵錫!

    回覆刪除
  6. 哎唷,心痛....妹妹你點啊...檢查完報告講咩呢?
    妹妹一向都乖....妹妹加油~~

    回覆刪除
  7. 初時發現我同老公都好擔心, 好彩醫生話只係發炎, 佢依家好返好多啦! 多謝晒妳關心呀!

    回覆刪除
  8. 祝妹妹早日康復!佢咁乖真係好抵錫架。

    回覆刪除
  9. 妹妹好番晒未呀? 咁乖女一定好快無事~!

    回覆刪除
  10. 妹妹要快D好反呀,肉赤死了

    回覆刪除